Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Należy wypełnić formularz zwrotu/reklamacji dostępny do pobrania tutaj: „Formularz Zwrotu/reklamacji” i dołączyć go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, nazwa produktu, nr zamówienia, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Produkt/produkty powinny być odesłane w takim samym opakowaniu, starannie zabezpieczone w jakim kupujący je otrzymał.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PROLAB Paweł Matyja
Warszawska 236/5
43-155 Bieruń
O reklamacji poinformuj również wysyłając wiadomość na adres kontakt@martamatyja.pl
Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma 14 dni na zwrot towaru od momentu otrzymania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, należy wypełnić oświadczenie „Formularz Zwrotu/reklamacji” i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, nazwa produktu, nr zamówienia i przyczyna zwrotu.
2.Odesłanie produktu
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Produkt/produkty powinny być odesłane w takim samym, nieuszkodzonym i oryginalnym opakowaniu, starannie zabezpieczone w jakim kupujący je otrzymał.
Produkt/y zwracane nie mogą posiadać żadnych znamion użytkowania. Jest to warunkiem przyjęcia zwrotu.
3. Wysyłka
Wysyłkę opłaca kupujący i dowolną firmą kurierską odsyła na adres:
PROLAB Paweł Matyja
Warszawska 236/5
43-155 Bieruń
Zwrot pieniędzy na podane przez kupującego konto bankowe następuje w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu produktu/produktów.
O zwrocie poinformuj również wysyłając wiadomość na adres kontakt@martamatyja.pl
Uwaga: Produkty cyfrowe, które znajdziesz na stronie nie podlegają zwrotom.
Jeśli zauważysz wadę produktu cyfrowego, który został przez Ciebie zakupiony, niezwłocznie poinformuj o tym. Napisz powód, dla którego składasz reklamację. Reklamację prześlij na adres: kontakt@martamatyja.pl. Maksymalny czas odpowiedzi to 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
Jeśli masz pytania napisz poprzez formularz kontaktowy, odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24h.